ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μικρά Τέλεια Εγκλήματα

 Στο "Μικρά Τέλεια Εγκλήματα"

οι παίκτες μπαίνουν στον ρόλο ντετέκτιβ που καλούνται να λύσουν μια σειρά από συναρπαστικά και αινιγματικά μυστήρια. 

Το παιχνίδι συνδυάζει έντονη στρατηγική σκέψη και γρίφους που απαιτούν εξυπνάδα και προσοχή στις λεπτομέρειες. 

Κάθε υπόθεση είναι ένα "τέλειο έγκλημα" - χωρίς εμφανή λάθη ή στοιχεία.

Άραγε ποιός θα βρεί το τρόπο για να αποκαλυφθεί η αλήθεια;


Μήπως το Τέλειο Έγκλημα...

δεν είναι και τόσο τέλειο, τελικά;


Το παιχνίδι αποτελείται από αυτόνομες ιστορίες-υποθέσεις, 

που ποικίλουν σε θέμα και επίπεδο δυσκολίας.


Καλή Διασκέδαση!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


"Ο Γρίφος του Χαμένου Πίνακα"


Υπόθεση: Ένας διάσημος πίνακας, αξίας εκατομμυρίων, εξαφανίζεται κατά τη διάρκεια μιας ιδιωτικής δημοπρασίας σε μια απομονωμένη έπαυλη. 
Οι ύποπτοι είναι πέντε, όλοι παρόντες στο χώρο, και ο χρόνος της κλοπής είναι περιορισμένος σε 20 λεπτά. 
Οι παίκτες πρέπει να ανακρίνουν τους παρευρισκόμενους και να ανακαλύψουν ποιος είχε το κίνητρο, την ευκαιρία και τα μέσα να τον πάρει.


Χαρακτήρες:

Η Λαίδη Ελεονώρα: Μια κομψή, αλλά μυστηριώδης συλλέκτρια τέχνης με οικονομικά προβλήματα.

Ο Σερ Χάρολντ: Ένας ηλικιωμένος ιστορικός τέχνης, φαινομενικά αθώος, αλλά με παρελθόν στη διακίνηση αρχαιοτήτων.

Η Άννα Ντουπρέ: Νεαρή βοηθός της δημοπρασίας, που φαίνεται να γνωρίζει περισσότερα απ' όσα λέει.

Ο Μπράντον Ρος: Ένας πρώην φύλακας μουσείων, γνωστός για την αγάπη του για την τέχνη και την αμφιλεγόμενη ηθική του.

Η Ελπίδα Χόπκινς: Ένας φιλόδοξος δημοσιογράφος που ισχυρίζεται ότι βρίσκεται εκεί μόνο για να καλύψει την εκδήλωση.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Η έπαυλη της οικογένειας Ντάρμποου ήταν πάντα μια μυστήρια τοποθεσία. 

Απομονωμένη στην εξοχή, με τα τεράστια, σκονισμένα δωμάτιά της και τις κλειδαριές που έτριζαν σαν ψίθυροι του παρελθόντος, φιλοξενούσε σπάνια επισκέπτες. 

Εκείνο το βράδυ, όμως, τα φώτα ήταν αναμμένα και οι σκιές έπαιζαν στους τοίχους. 

Μια ιδιωτική δημοπρασία, ένα γεγονός για λίγους εκλεκτούς, είχε συγκεντρώσει πέντε άτομα που μοιράζονταν κάτι κοινό: την αγάπη τους για την τέχνη... και το μυστήριο.

Ο Πίνακας La Belle Ferroniere ένας θρυλικός πίνακας του 15ου αιώνα, επρόκειτο να αλλάξει χέρια εκείνο το βράδυ. Ήταν το στολίδι της συλλογής των Ντάρμποου, ανεκτίμητης αξίας και τόσο παλιός που οι ρωγμές στην επιφάνειά του έμοιαζαν σαν φλέβες. 

Ο οικοδεσπότης, ένας ξεπεσμένος αριστοκράτης, είχε βάλει τον πίνακα προς πώληση για να καλύψει τα χρέη του. Αυτό που δεν περίμενε κανείς, ήταν πως ο πίνακας θα εξαφανιζόταν μυστηριωδώς πριν προλάβει να καταλήξει στα χέρια του επόμενου ιδιοκτήτη.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Η ώρα ήταν 10 το βράδυ όταν οι προσκεκλημένοι συγκεντρώθηκαν στο σαλόνι για την παρουσίαση του πίνακα. 

Το δωμάτιο φωτιζόταν αχνά από πολυελαίους, και το κρύο τρύπωνε από τα μεγάλα παράθυρα. Στο κέντρο του δωματίου, καλυμμένος με ένα μεταξωτό κόκκινο ύφασμα, βρισκόταν ο πίνακας. 

Ο υπεύθυνος της δημοπρασίας, ένας μεσήλικας με ατημέλητο κοστούμι, ανέβηκε σε ένα μικρό βάθρο και χτύπησε το σφυρί του για σιγή.

«Κυρίες και κύριοι, σας παρουσιάζω τον Πίνακα  La Belle Ferroniere

Με μια θεατρική κίνηση, τράβηξε το ύφασμα... αλλά η κορνίζα ήταν άδεια. Ένας βαθύς ψίθυρος τρόμου διέσχισε το πλήθος. 

Όλοι γύρισαν και κοιτάχτηκαν μεταξύ τους με τρόμο και καχυποψία.

«Αυτό... αυτό είναι αδύνατον!» ψέλλισε ο υπεύθυνος, ενώ κοιτούσε αποσβολωμένος το κενό.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Οι καλεσμένοι ήταν μόλις πέντε:

Η Λαίδη Ελεονώρα: Μια αριστοκράτισσα με μυστήριο παρελθόν και κομψό παρουσιαστικό. Τα κοσμήματά της έλαμπαν όσο και η αδιαφορία στο βλέμμα της.

Ο Σερ Χάρολντ: Ένας ιστορικός τέχνης με γκρίζα μαλλιά και λαμπερά μάτια, ειδικός στους πίνακες του 18ου αιώνα. Κρατούσε ένα μικρό σημειωματάριο και κατέγραφε τα πάντα.

Η Άννα Ντουπρέ: Η νεαρή βοηθός της δημοπρασίας, νευρική και ιδρωμένη, σαν να περίμενε κάτι κακό να συμβεί.

Ο Μπράντον Ρος: Ένας φύλακας μουσείων, στιβαρός και με επιβλητικό παρουσιαστικό, που φημολογούνταν ότι είχε πάθος για την τέχνη... ίσως και κάτι παραπάνω.

Η Ελπίδα Χόπκινς: Η δημοσιογράφος με το αιχμηρό βλέμμα και τη σημειωματάρια της γεμάτη παρατηρήσεις.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η έπαυλη μετατράπηκε σε τόπο ανάκρισης. 

Οι πόρτες είχαν κλειδωθεί. "Ο κλέφτης είναι εδώ μέσα"

δήλωσε ψυχρά ο οικοδεσπότης.

Οι παίκτες-ντετέκτιβ εξερεύνησαν τον χώρο και έμαθαν ότι:

Η Λαίδη Ελεονώρα είχε παρατηρηθεί να φεύγει από το δωμάτιο των εκθεμάτων νωρίτερα, δήθεν για να πάρει καθαρό αέρα.

Ο Σερ Χάρολντ ψιθύριζε στον εαυτό του κάτι για «αυθεντικότητα» και κρατούσε σημειώσεις για το πλαίσιο του πίνακα.

Η Άννα Ντουπρέ είχε εμφανιστεί με μια καθυστέρηση λίγων λεπτών όταν ξεκίνησε η δημοπρασία. Τα χέρια της ήταν λερωμένα με μαύρη μπογιά.

Ο Μπράντον Ρος είχε αφήσει τη θέση του φύλακα για "ένα διάλειμμα", ενώ δεν είχε δώσει σαφείς εξηγήσεις για το πού ήταν.

Η Ελπίδα Χόπκινς έκανε αδιάκριτες ερωτήσεις σε όλους, ψάχνοντας για ένα "σκάνδαλο".

Στο δωμάτιο των εκθεμάτων βρέθηκε ένα μικρό σκισμένο κομμάτι από γάντι, ενώ η σκόνη στο πάτωμα είχε εμφανώς διαταραχθεί. Στο περβάζι του παραθύρου υπήρχαν μικρές νιφάδες λάσπης, υποδηλώνοντας ότι κάποιος ίσως είχε περάσει από εκεί.


Οι καλεσμένοι άρχισαν να αλληλοκατηγορούνται.

«Εσύ, Λαίδη Ελεονώρα, πάντα προσποιείσαι την αδιάφορη!» φώναξε ο Σερ Χάρολντ.

«Εγώ; Δεν είναι περίεργο που ο Ρος έφυγε την πιο κρίσιμη στιγμή;» απάντησε η Λαίδη, σηκώνοντας το φρύδι της.

«Τι εννοείτε; Μήπως η μικρή βοηθός ξέρει περισσότερα απ’ όσα λέει;» ψιθύρισε με νόημα η Ελπίδα.

Η ατμόσφαιρα έγινε τεταμένη. Κάθε απάντηση έφερνε περισσότερες ερωτήσεις.


Στην τελική φάση της ιστορίας, τα κομμάτια του παζλ αρχίζουν να ενώνονται:

  • Το γάντι ανήκε σε κάποιον που είχε πρόσβαση στον πίνακα.
  • Η λάσπη έδειχνε ότι ο δράστης πέρασε βιαστικά από το παράθυρο.
  • Η μπογιά στα χέρια της Άννας ίσως ήταν από την κορνίζα.

Ποιος το έκανε και γιατί;

Η έπαυλη σωπαίνει, οι ύποπτοι κοιτούν με ένταση και όλα τα βλέμματα στρέφονται στους ντετέκτιβ. 

Η λύση είναι κοντά... αλλά ποιος είναι ο πραγματικός ένοχος;


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


  1. Το Δωμάτιο των Εκθεμάτων

    • Πίσω από την κορνίζα του χαμένου πίνακα, οι παίκτες βρίσκουν μια λεπτή χαραγή στο τοίχωμα, σαν κάποιος να είχε τραβήξει βιαστικά τον πίνακα.
    • Στη γωνία του δωματίου, υπάρχει ένα μικρό φλασκί με σκούρο υγρό που μοιάζει με βερνίκι για κορνίζες.
  2. Το Γάντι

    • Το σκισμένο γάντι, που είχε βρεθεί αρχικά στο πάτωμα, φαίνεται να έχει λεπτές ίνες κόκκινου μεταξιού. Οι παίκτες συνειδητοποιούν ότι ταιριάζει με το ύφασμα που κάλυπτε τον πίνακα.
  3. Το Παράθυρο

    • Κάποιος προσπάθησε να το ανοίξει από μέσα. Οι παίκτες παρατηρούν ένα μικρό ίχνος παπουτσιού στη λάσπη κάτω από το παράθυρο, που δεν ταιριάζει με τα υποδήματα των περισσότερων παρευρισκομένων.
  4. Η Κατάθεση της Άννας

    • Υπό πίεση, η Άννα παραδέχεται ότι είχε παρατηρήσει τη Λαίδη Ελεονώρα να τριγυρνάει κοντά στο δωμάτιο των εκθεμάτων πριν από τη δημοπρασία.
    • Ωστόσο, προσθέτει ότι είδε και τον Μπράντον Ρος να βγαίνει βιαστικά από μια πλαϊνή είσοδο με κάτι στα χέρια του.

Οι Κατηγορίες Εντείνονται

Καθώς τα νέα στοιχεία αποκαλύπτονται, οι ύποπτοι αρχίζουν να καταρρέουν και να αλληλοκατηγορούνται:

Η Λαίδη Ελεονώρα:
«Η Άννα λέει ψέματα! Δεν ήμουν ποτέ μόνη εκεί! Αντίθετα, μήπως εκείνη προσπάθησε να καλύψει την ανικανότητά της να προστατέψει τον πίνακα;»

Ο Μπράντον Ρος:
«Όλοι ξέρουν ότι η Λαίδη έχει χρέη! Αν κάποιος είχε κίνητρο να το κάνει, είναι αυτή.»

Ο Σερ Χάρολντ:
«Η κορνίζα είναι το κλειδί. Κάποιος που ξέρει από τέχνη και συντήρηση πήρε τον πίνακα! Ίσως ο Μπράντον, που ήξερε πώς να τον απομακρύνει χωρίς να αφήσει σημάδια.»

Η Ελπίδα Χόπκινς:
«Είναι ξεκάθαρο πως κάποιος από εμάς έχει στήσει ολόκληρη παγίδα. Κι αν το έκανε κάποιος για να κατηγορηθεί άλλος; Δεν πρέπει να αποκλείσουμε κανέναν.»

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τα στοιχεία που έχουμε είναι :

Το Γάντι με τις Ίνες Μεταξιού: Συνδέει τον δράστη με το ύφασμα που κάλυπτε τον πίνακα. Ποιος είχε πρόσβαση στο ύφασμα;

Το Φλασκί με Βερνίκι: Υποδηλώνει κάποιον που ήξερε πώς να χειριστεί και να αποσπάσει έναν πίνακα χωρίς να προκαλέσει ζημιά. Ο Σερ Χάρολντ και ο Μπράντον είναι οι κύριοι ύποπτοι για αυτό.

Το Παράθυρο και το Ίχνος Παπουτσιού: Ένας ύποπτος έφυγε βιαστικά από το παράθυρο, αλλά τα παπούτσια δεν ταιριάζουν με όλους τους καλεσμένους.

Η Μαρτυρία της Άννας: Η παρουσία της Λαίδης κοντά στο δωμάτιο των εκθεμάτων είναι ύποπτη, αλλά μήπως η Άννα προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την έρευνα;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Στοιχεία προς Συζήτηση και Αποφάσεις:

Ποιος είχε την ευκαιρία να μείνει μόνος του με τον πίνακα;

Ποιο από τα νέα στοιχεία ταιριάζει με τις κινήσεις των υπόπτων;

Υπήρχε κάποιος που προσπαθούσε να στήσει παγίδα σε άλλον;

Σχόλια

  1. Τα στοιχεία είναι εναντίον της Άννας αλλά θέλω να μάθω τι γίνεται με τον ιδιοκτήτη και αν ο Σερ Χάρολντ είχε επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα του πίνακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου